تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با جراحی لیفت سینه (ماستوسکوپی)

عمل لیفت سینه

به عمل لیفت سینه و بالا بردن  آن برای برطرف کردن افتادگی پستان در اصطلاح پزشکی ماستوسکوپی گفته می شود . لیفت پستان برای بالابردن وبهتر شدن فرم پستان ها صورت می گیرد که ممکن است بر اثر عواملی همچون بالا رفتن سن و شیردهی شکل آن ها تغییر کرده و دچار افتادگی شده باشد . جراحی لیفت پستان به منظور سفت کردن و فرم دهی این پستان ها بسیار موثر و مطلوب می باشد . به علاوه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد و رضایتمندی ایشان از اندام خود می شود .

کاندیدای مناسب برای عمل لیفت سینه :

افرادی که قصد دارند تحت عمل لیفت پستان قرار گیرند باید دارای سلامت جسمانی کامل باشند و به بیماری خاصی نیز مبتلا نباشند و همچنین سابقه ی ابتلا به بیماری خطرناکی نیز نداشته باشند . همچنین افراد باید از نتایج این عمل انتظارات واقع بینانه داشته باشند .

مراحل انجام عمل لیفت سینه :

روش مورد استفاده در عمل لیفت بسته به میزان شل بودن و شکل و فرم پستان تغییر می کند و تعداد و طول برش ها نیز به روش جراحی بستگی دارد و متفاوت است .

به طور معمول به منظور بالا بردن پستان سه برش ایجاد می شود که اولین برش دور تا دور پستان ، دومین برش از نوک پستان تا پایین پستان و سومین برش نیز در طول قسمت پایینی پستان ایجاد می شود . البته ممکن است در مواردی تنها نوک پستان برش داده شود . بعد از ایجاد برش پوست اضافی ناحیه ی مورد نظر برداشته شده و جدا می شود و سپس نوک پستان را جابجه می کنند و بخیه می زنند.

روش بیهوشی عمل لیفت پستان :

در حین عمل  بیمار کاملا راحت بوده و چیزی حس نخواهد کرد . این عمل به طور معمول تحت بی هوشی عمومی انجام می شود و در برخی موارد نیز بیهوشی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد .این عمل در بیمارستان انجام می شود و معمولا  به بستری بیمار در بیمارستان احتیاجی نیست .

پس از جراحی لیفت پستان :

بیمار عمل شده می بایستی به توصیه های پس از عمل توجه کند و همچنین نکات گفته شده را رعایت کند زیرا باعث تسریع روند بهبود و کسب نتایج بهتر می شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با جراحی لیفت سینه (ماستوسکوپی)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..