تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعداوی: در برابر ذوب آهن، به دنبال جبران شکست مقابل پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم فولاد گفت:  تیم ذوب آهن به لحاظ نفرات بسیار خوب است و ساختار بسیار خوبی را در این تیم می بینیم و مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش کاپ، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اظهار داشت: شهادت آتش نشانان عزیز را تسلیت می گویم. آنها حافظ جان و مال مردم هستند وتلاش و ایثارگری آنها همیشه زنده خواهد ماند.

وی افزود:  تیم ذوب آهن به لحاظ نفرات بسیار خوب است و ساختار بسیار خوبی را در این تیم می بینیم و مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم داریم. ما هم به دنبال این هستیم که اتفاقات بد فوتبالی که هفته گذشته مقابل پرسپولیس افتاد را جبران کنیم. به همین خاطر حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود. 

وی افزود: تمام تلاشمان این است که فوتبال خوبی ارائه دهیم. هم بازیکنان، کادر فنی و مجموعه ذوب آهن این هدف را دنبال می کنند. 

سعداوی درباره بازی ذوب آهن و سنگینی این بازی اظهار داشت: در بازی مقابل پرسپولیس بازی ما با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد و در یک صحنه بازیکن حریف نیز می توانست اخراج شود و پنالتی ما هم گرفته نشد و تمام کارشناسان داوری هم این موضوع را تایید کردند. در شروع نیمه دوم پنالتی ما گرفته نشد. می خواهم بگویم بازی گذشته برای ما تجربه شد اما تمام شد. اما این بازی بازی جدیدی است. بختیار رحمانی و میردوروقی به ما اضافه شده که بسیار سرحال است. تمامی بازیکنان انگیزه دارند و فقط سه نفر از بازیکنان ما سرماخورده اند. فشردگی بازی ها بسیار زیاد است. از این جهت فرصت اندکی برای مرور کارهای تاکتیکی است. امیدوارم بتوانیم یک روز خوب فوتبالی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فولاد در مورد فشردگی بازیها اظهار داشت: تشکر می کنم از مسئولان که ساعت بازی را نیز تغییر دادند تا ما بعد از پروازمان بتوانیم این بازی را انجام دهیم. شما وقتی در 34 روز 7 بازی انجام می دهید کارتان سخت می شود. دقت داشته باشید ما دو پرواز به تبریز داشتیم. رفت و برگشت بوده و بعد از آن با پرسپولیس بازی کردیم و بعد از بازی پرسپولیس نیز بازی سنگینی مقابل ذوب آهن داریم. مهره های با کیفیت و با انگیزه را در اختیار داریم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم. 

وی در مورد اینکه چه تیمی شانس قهرمانی دارد گفت: در مورد قهرمانی و یا کسب سهمیه زود است که صحبت کنیم. بعضی از تیم ها روند خوب و باثباتی دارند همانند پرسپولیس. 

سعداوی در خاتمه بیان داشت: تمام تلاش کادر ما و باشگاه این است که بتوانیم یک فوتبال زیبا انجام دهیم. در کنار آن به دنبال این هستیم که به بالای جدول هم نگاه کنیم تا شرمنده هواداران نشویم. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعداوی: در برابر ذوب آهن، به دنبال جبران شکست مقابل پرسپولیس هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..