تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرفاوی: می توانستیم پیروز شویم/ همین یک امتیاز به ما کمک خواهد کرد

سرمربی صبا گفت: با توجه به شناختی که از تیم ماشین سازی داشتیم می دانستیم می خواهند با نفرات بیشتری در زمین ما حاضر شوند.

به گزارش کاپ، صمد مرفاوی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های ماشین سازی و صبای قم اظهار داشت: عذرخواهی می کنم که روز گذشته در کنفرانس خبری حضور نداشتم. پرواز ها به گونه ای است که نمی توان پیش بینی کرد که به کنفرانس می رسیم یا نه. بازی امروز خوب بود و از شاگردانم تشکر می کنم. شرایط را به گونه ای جلو بردیم که می توانستیم برنده شویم. با توجه به شناختی که از تیم ماشین سازی داشتیم می دانستیم می خواهند با نفرات بیشتری در زمین ما حاضر شوند.

 وی افزود: ما توانستیم نفراتی که برای آنها طراحی حمله می کردند مهار کنیم. در تمام نقاط بچه های ما حضور داشتند. می توانستیم در زمین حریف با دقت بیشتر به گل برسیم. فوتبال همین است من از بچه های تیم تشکر می کنم. 

مرفاوی گفت: این بازی برای ما و ماشین سازی بازی مهمی بود. هر تیمی که می توانست سه امتیاز را بگیرد شرایط بهتری پیدا می کرد همین یک امتیاز هم به ما کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر من درباره تراکتورسازی از واژه بی محابا استفاده کردم چون می دانستم آنها فشار می آورند. من نمی خواستم به این تیم بی احترامی کنم و بگویم تاکتیک نداشته اند. ما میانه زمین را در اختیار گرفتیم. بازی متعادل بود چون هم آنها حمله می کردند و هم ما. اگر ما پاس های آخر را توسط مهاجمین استفاده می کردیم به گل می رسیدیم. عنایتی که آمد این کار را انجام داد و حتی جهانبخش هم می توانست گلزنی کند.

مرفاوی گفت: چیزی که از تیمم می خواستم در زمین پیاده شد. ما مهمان بودیم. تیم میزبان سعی می کند از شرایط خود استفاده کند. هم ماشین سازی یک مقداری با ترس بازی کرد و هم ما استرس داشتیم. این طبیعی بود چون دو تیم شرایط شبیه به هم داشتند. 

سرمربی صبا اضافه کرد: چندسالی که در صبا هستم این تیم همیشه اوایلش شرایط خوبی نداشته است اما من آمدم و کار کردم و توانستم تیم را در وسط های جدول نگه دارم. بعضی مواقع هم رتبه آن را یک رقمی کردم. سالی که از اول آمدم و نیم فصل جدا شدم هم شرایط خوبی نداشته و در بحران بوده که من آمده ام. متاسفانه فوتبال ما طوری است که اگر بخواهیم کار کنیم نمی شود. باید بنشینیم داخل خانه. چون ما دست و پا نمی زنیم در خیلی از تیم ها از ما استفاده نمی کنند. شرایط طوری است که مرفاوی باید اینگونه جلو برود. 

به گزارش کاپ، مرفاوی درباره داوری گفت: داوری خوب قضاوت کرد. حتی یک جاهایی که سوت درست می زد به نیمکت می گفتم کارش درست است. آخرین لحظه اوتی شد که به پای بازیکن من خورد. بچه های ما اعتراض کردند. اما من گفتم درست قضاوت کرده است. من خلاف واقعیت را نمی گویم. جایی هم که داوری ایراد داشته باشد می گویم. ما زیاد در این مسایل حاشیه ای نیستیم و نیمکت مان را شلوغ نمی کنیم. اگر داور اشتباهاتی داشت به ضرر ما و به نفع تیم ماشین سازی بود. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرفاوی: می توانستیم پیروز شویم/ همین یک امتیاز به ما کمک خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..