تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنبیه بازیکن لیگ برتری به دلیل مذاکره با پرسپولیس

تنبیه بازیکن لیگ برتری به دلیل مذاکره با پرسپولیس

خروج گادوین منشا از ترکیب اصلی پیکان مقابل تراکتورسازی اتفاق ویژه‌ای است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، منشا که در 10 بازی آخر پیکان 9000 دقیقه در میدان بوده با تصمیم مجید جلالی امروز در ترکیب اصلی این تیم در بازی با تراکتورسازی حضور ندارد! این در حالی است که منشا در ترکیب پیکان خوب کار کرده و مصدومیتی هم ندارد اما احتمالا موضوع به بیانیه چند روز پیش باشگاه پیکان مربوط می‌شود.

.باشگاه پیکان چند روز پیش در بیانیه‌ای از مذاکرات چند باشگاه با بازیکنان این تیم انتقاد کرد و تهدید کرد که مدارک و اسناد این مذاکرات غیرقانونی و غیر اخلاقی را ارائه خواهد کرد.

حالا که منشا به شکلی غیرمنتظره و غیرطبیعی از ترکیب اصلی پیکان خارج شده، می‌شود به این نتیجه رسید که مذاکراتی با او انجام شده و همین باعث خشم مدیران باشگاه و مجید جلالی شده است. در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با منشا منتشر شد که البته تایید یا تکذیب نشد اما امروز تاثیر خود را گذاشت!

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنبیه بازیکن لیگ برتری به دلیل مذاکره با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..