تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم کردستان 5 بهمن میزبان «پیکر 20 شهید تازه تفحص شده» هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی پیش‌از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و خطه کردستان اظهار داشت: مردم کردستان در روز پنجم بهمن ماه میزبان «پیکر 20 شهید تازه تفحص شده» در منطقه شمال عراق هستند که ساعت 9 صبح از مرز باشماق وارد خاک ایران اسلامی می‌شوند.

وی گفت: در روز پنجم بهمن ماه مراسم استقبال از شهدای گمنام توسط نیروهای مسلح، مدیران و مردم همیشه در صحنه شهرستان مریوان انجام می‌شود و امسال دومین بار است که پیکر مطهر شهدای گمنام وارد کشور می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: پیکر مطهر این 20 شهید گمنام بعد از مراسم استقبال در باشماق مریوان به سنندج انتقال داده می‌شوند و در ساعت 14 ظهر همان روز پیکرها در مسجد امام رضا(ع) لشکر 28 سنندج قرار می‌گیرد.

وی گفت: ساعت 15:30 روز سه‌شنبه پنجم بهمن ماه پیکر مطهر این 20 شهید بر روی دو خودرو کفیل تزئین شده از مسیر میدان لشکر 28 تا جلوی مسجد جامع سنندج مراسم استقبال، تشیع، و بدرقه با حضور اقشار مختلف مردم انجام خواهد شد.

سرهنگ شرف‌بیانی افزود: بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا با حضور مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان و همه اقشار مختلف جامعه در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تاکنون تعداد شهدای تازه تفحص شده 20 شهید مطهر بوده و احتمال کم و زیاد شدن آنها وجود دارد و بعد از مراسم شبی با شهدا پیکرهای مطهر برای تشخیص هویت و آرمایشات لازم به معراج شهدای تهران منتقل می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: استان کردستان در سه نقطه متقاضی تدفیق پیکر شهید گمنام هستیم و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در دهه اول فاطمیه یک پیکر مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قروه، یک پیکر مطهر در  شهر دلبران و یک پیکر هم در ستاد لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان تدفین خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان  در دهه مبارک فجر امسال گفت: عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و نقش زنان کرد در دهه فجر امسال انجام و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم کردستان 5 بهمن میزبان «پیکر 20 شهید تازه تفحص شده» هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..