تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی اقتصادی X230 ال جی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شود

گوشی اقتصادی X230 ال جی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شود

ال جی چندی پیش از گوشی های پایین رده اندرویدی خود، X300 و Aristo رونمایی کرد. X300 فقط در کره جنوبی عرضه شد، در حالیکه Aristo توانست از طریق MetroPCS و T-Mobile به آمریکا نیز راه پیدا کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


اگر بخواهیم این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که تنها تفاوت موجود این است که X300 از دو گیکابایت و Aristo از 1.5 گیگابایت رم برخوردار هستند.


حالا از قرار معلوم ال جی قصد دارد یک گوشی اقتصادی دیگر را راهی بازار کند: X230. حتی بر اساس نام این محصول می توان گفت که قطعا مشخصات آن نسبت به X300 ضعیف تر بوده و در رده پایین تری قرار می گیرد.


LG X230 اخیرا در Bluetooth SIG دیده شده که بدین معنی است که یک گام به عرضه نزدیک تر شده است. در اطلاعات ثبت شده در این نهاد ارتباطی، هیچ اشاره ای به مشخصات این گوشی نشده است، اما از آنجایی که این گوشی پیشتر در بنچمارک GeekBench نیز به ثبت رسیده بود از این طریق بعضی از مشخصات X230 در دسترس است.


به نظر می رسد X230 دارای پردازنده MT6737M مدیا تک به همراه یک گیگابایت رم باشد. سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی اندروید مارشمالو است که در مقایسه با X300 و Aristo که از اندروید نوقا برخوردارند یک نقطه ضعف برای این گوشی محسوب می شود.


در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اطلاعی در دست نیست.

ال جی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی اقتصادی X230 ال جی به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..