تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات سرود و تئاتر با محوریت دهه فجردر ناحیه یک ری

دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری برنامه های متنوع با محوریت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شاهین فردبیر ستاد دهه فجر ناحیه یک ری از برگزاری مسابقات سرود و تئاتر در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح مدارس خبر داد و گفت : این مسابقات که در دو گروه پسران و دختران شکل گرفته، از روز شنبه دوم بهمن ماه جاری آغاز و تا پنجم بهمن ماه ادامه میابد.
وی در ادامه افزود:62 گروه دختر در این مسابقات شرکت کرده وعلاوه بر مسابقات فرهنگی ،هنری و علمی دیگر که در این ایام برگزار خواهد شد،برنامه  ویژه ای در روز 12 بهمن ماه در محل بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد که 22 دستگاه اتوبوس جهت رفتن دانش آموزان به مرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) و محل جلوس ایشان در بهشت زهرا در نظر گرفته شده است.
شاهین فر اضافه کرد: بخشی از دانش آموزان در محل سخنرانی امام راحل (ره) در سال 1357 ،و بخشی دیگر در حرم مطهر ایشان مستقر خواهند شد.لازم به ذکر است، این مراسم با اقامه نماز جماعت دانش آموزان به پایان خواهد رسید.
دبیرستاد دهه فجر آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: با توجه به حجم زیاد کار و آغاز ایام فاطمیه از چهاردهم بهمن نمی توانیم مراسم  باشکوه  مانور یاوران انقلاب را برگزار کنیم.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات سرود و تئاتر با محوریت دهه فجردر ناحیه یک ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..