تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست بین‌المللی گفتگو های فرهنگی ایران و جهان عرب

نشست علمی همایش بین‌المللی «گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب» امروز در تالار دکتر شریعتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر علمی همایش بین‌المللی گفتگو های فرهنگی ایران و جهان عرب گفت : این همایش با هدف گسترش تفاهم و تعامل و همچنین تقویت نقش و سهم نخبگان و اندیشمندان ایران و عرب در مسیر حل و فصل چالش‌های موجود در مسیر روابط فرهنگی فیما بین و به منظور پیدا کردن راه‌حل‌های مشترک جهت برون رفت ازآن با استفاده از گفتگوهای فرهنگی میان اندیشمندان ایرانی و عرب برگزار شده است.

احسان قبول افزود : در این نشست اساتیدی از کشورهای عراق ، عمان، تونس، کویت و هلند به ارائه مقاله میپردازند .

وی تصریح کرد :گفتگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب در عرصه اعتدال و عقلانیت ،اعتدال و عقلانیت در آموزه‌های دینی ،اعتدال و عقلانیت در اندیشه و عمل اندیشمندان مسلمان ،جایگاه اعتدال و عقلانیت در تمدن تاریخی مسلمانان ،آموزه‌های اعتدال و عقلانیت در ادبیات فارسی و عربی ،عوامل ضعف عقلانیت و اعتدال و تأثیر آن در پیدایش افراط‌گرایی در جهان اسلام ،هنر اسلامی و نسبت آن با عقلانیت و اعتدال ،نقش اخلاق در شکل‌گیری جامعه معتدل و عقلانی ،تعاملات ایران و جهان عرب و تأثیر آن در گسترش اعتدال و عقلانیت ،اعتدال و عقلانیت و نقش آن در تمدن سازی نوین اسلامی وضرورت‌ها و الزامات رویکرد به اعتدال و عقلانیت از محورهای این همایش است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست بین‌المللی گفتگو های فرهنگی ایران و جهان عرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..