تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخبگان و پژوهشگران سرمایه واقعی کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با پژوهشگران ونخبگان این استان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نماینده ولی فقیه در استان امروز در دیدار با نخبگان و فرهیختگان سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کردستان گفت: رشد علمی درهر جامعه ایی می‌تواند آن جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: علم و دانش، سرمایه‌‌های بی‌نظیر هر جامعه‌ای هستند و ایران اسلامی از لحاظ امکانات، جغرافیا، منابع و مهمتر از همه نیروی انسانی کارآمد، زمینه جهش‌های علمی را دارد.

وی در ادامه به اهمیت علم از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود:اسلام همواره بر فراگیری علم و دانش تاکید کرده و بر همین اساس مسلمانان باید در راستای علم آموزی همت گمارند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همه کارها باید رنگ و بوی الهی به خود بگیرند افزود:خداوند به همه چیز آگاه بوده و نوع اعمال و رفتار ما را محاسبه خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:پیشرفت های علمی ، موشکی و تسلیحاتی ایران اسلامی مدیون رهنمودهاو هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش جوانان و بسیجیان فرهیخته ایست که دل در گرو پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در تمام عرصه ها دارند.

درپایان نماینده ولی فقیه در استان خواستار حمایت ها و پشتیبانیهای مسئولان از فعالیت‌ها و برنامه‌های علمی جوانان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای تبدیل اختراعات علمی به محصول شد.

در آغاز این دیدارنیز، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کردستان ، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان ارائه کرد.

دکتر صابر میمنت آبادی، پشتیبانی از محصولات دانش‌محور و استفاده از ترکیب همه اقشار جامعه رااز جمله برنامه های سازمان بسیج علمی پژوهشی کردستان عنوان کرد و افزود: این سازمان توانسته پس از ارزیابی و بررسی‌های انجام شده از میان 311 طرح دریافتی ، 112طرح را تایید و مورد حمایت مالی قرار دهد.

در پایان هر کدام از پژوهشگران و نخبگان کردستانی به بیان دیدگاه‌هاومشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخبگان و پژوهشگران سرمایه واقعی کشور هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..