تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم راه‌اندازی می‌شود

دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از افتتاح و راه‌اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه برای فعالیت پژوهشگران در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  علامه‌زاده قبل از ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: افتتاح مرکز تخصصی صحیفه سجادیه یکی از کارهای بزرگ درخصوص این اثر ارزشمند می‌باشد که امروز در قم شاهد آن خواهیم بود.
 
وی بیان داشت: سال جاری در ۱۲ کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی کنگره امام سجاد(ع) برگزار شده است. اقداماتی نیز در حین برگزاری کنگره‌ها داشته‌ایم که از جمله آن آزادی ۶ زندانی است.
 
دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) عنوان کرد: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه برای فعالیت در این موضوع تخصصی افتتاح می‌شود و پس از آن کتابخانه صحیفه سجادیه نیز راه‌اندازی خواهد شد تا طلاب پژوهشگر به پژوهش بپردازند.
 
وی ابراز کرد:‌ شناسایی اساتید صحیفه سجادیه از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ما قرار دارد و در تهران اولین دوره تربیت مربی صحیفه برگزار می‌شود.
 
شایان ذکر است مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز یکشنبه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در قم، خیابان مالک اشتر ۹ افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..