تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار قزوین از شرکت دانش‌بنیان نهال گستر رویان بازدید کرد

ساعت: 15:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013743

با حضور جمعی از مسؤولین شهرستان آبیک استاندار قزوین از شرکت دانش‌بنیان نهال گستر رویان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛  استاندار قزوین به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از شرکت دانش بنیان نهال گستر رویان بازدید کرد.

این شرکت دانش بنیان تولید کننده پایه‌های رویشی ارقام پربازده هسته‌دار و دانه‌دار پا کوتاه و زود بازده است که انواع نهال را بصورت کشت بافت تولید می‌کند.

IMG_20170121_181258

در حال حاضر در این واحد دانش بنیان کشاورزی ۴۵ نفر مشغول کار هستند. استاندار قزوین در بازدید از شرکت دانش بنیان نهال گستر رویان استفاده از روش‌های نوین نقش بسزایی در افزایش تولید محصول دارد.

باید شرایط لازم را برای ورود دانش جدید به بخش کشاورزی فراهم کرد تل کشاورزان بتوانند با تکیه بر دانش روز افزایش تولید داشته باشیم. واحدهای دانش بنیان نیاز به حمایت جدی‌تری دارند تا بتوانند تحولی را در بخش اقتصاد کشاورزی ایجاد کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار قزوین از شرکت دانش‌بنیان نهال گستر رویان بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..