تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایثار و فداکاری آتش‌نشانان در تاریخ کشور جاودانه می‌شود

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013569

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: ایثار و فداکاری آتش‌نشانان در تاریخ کشور جاودانه می‌شود و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان که شب گذشته در سازمان آتش‌نشانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال می‌فرماید ما شما را در دنیا می‌آزماییم و هر حادثه و اتفاقی که در زندگی ما پیش می‌آید، امتحان و آزمایش الهی است. 


وی افزود: خداوند به کسانی که در امتحان الهی دچار مصیبت می‌شوند می‌فرماید: صبر و شکیبایی پیشه ‌کنید زیرا همه شما از طرف خداوند هستید و به سوی او باز می‌گردید.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: این‌که با چه پرونده‌ای به سوی خدا باز می‌گردیم بسیار مهم است؛ عده‌ای رو سیاه به سوی خدا باز می‌گردند و عده‌ای رو سفید خداوند را ملاقات خواهند کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: آن‌چه که ملت و همه اهل عالم در حادثه ساختمان پلاسکو مشاهده کردند، ایثارگری و فداکاری از سوی آتش‌نشانان بود و آن‌ها خود را برای نجات مردم در شرایطی به خطر انداختند که وقوع هر حادثه ای برای آن ها قابل پیش‌بینی بود.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان در حالی که می‌دیدند به سمت خطر می‌روند، آن را انتخاب کردند و به میدان شتافتند و این موضوع ارزش کار آن‌ها را دوچندان می‌کند. 

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: فداکاری آتش‌نشانان عزیز ما، چه آن‌هایی که جانشان را به خداوند تسلیم کردند و چه آن‌هایی که دچار آسیب شدند و یا سالم باز گشتند، در تاریخ کشور ما به ثبت خواهد رسید و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. 

امام‌جمعه قزوین اذعان کرد: فداکاری آتش‌نشانان ما نه تنها در فرهنگ ملت ما، بلکه در فرهنگ همه ملت‌های جهان تأثیر خواهد گذاشت و در حقیقت آتش‌نشانان ما مروج فرهنگ ایثارگری، فداکاری و از جان گذشتگی شدند.

وی یادآور شد: رفتار مردم، دولت مردان و نهادهای دولتی و غیر دولتی نشان داد،ئما ملت فرهیخته‌ای داریم که در زمان خطر آماده ایثار و فداکاری برای یکدیگر هستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: هنوز امیدواریم آن‌هایی که شرایط مشخصی ندارند، نجات پیدا کنند، برای مجروحان طلب شفا داریم و دعا می‌کنیم تا آن‌هایی که جانشان را در این راه فدا کردند، با امام حسین (ع) محشور باشند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایثار و فداکاری آتش‌نشانان در تاریخ کشور جاودانه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..