تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013642

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین، از کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق ار یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد قاسم طرحانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در شاخص،اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ مدرس ار  طریق منابع  مردمی از عبور مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون ولوو  از مسیر قزوین به سمت پایتخت مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله در مسیر عبور کامیون  مورد نظر مستقر و خودرو را در پمپ بنزین دوقلو ها در  محمود آباد نمونه  روئیت و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی قزوین اضافه کرد: ماموران در بازرسی از کامیون تعداد ۱۳ هزار ثوب انواع البسه زنانه خارجی قاچاق کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

طرحانی با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..