تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اهر تقدیم شورای شهر شد/ کل بودجه پیشنهادی سال آینده ۴۵ میلیارد تومان است

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013456

شهردار اهر از ارائه لایحه بودجه چهل و پنج میلیارد تومانی سال 96 شهرداری اهر به صحن شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی اعیانی عصر دیروز در گفت‌وگو با اهروصال، با بیان اینکه با توجه به دیدگاه مجموعه مدیران شهری و سیاست‌گذاری‌های انجام شده درصدد نگرش عملیاتی به فعالیت‌ها داشتیم تا به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده پیش رویم اظهارداشت: امسال زودتر از موعد مقرر بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری را تقدیم صحن شورای اسلامی شهر اهر کرده‌ایم.

وی کل اعتبار پیشنهادی شهرداری اهر برای سال آینده را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اهر در مقایسه با بودجه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش‌یافته و حداقل ۶۰ درصد هزینه‌های جاری و اداری را کاهش دهیم درصورتی‌که با مدیریت مدبرانه این اقدام امسال صورت گرفت و امیدواریم با این اقدام قدم‌های مثبتی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداریم.

شهردار اهر بابیان این‌که ۶۰ درصد بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اهر متعلق به پروژه‌های عمرانی است که در ۹ سرفصل تعریف می‌شود، گفت: غیر از کل رقم پیشنهادی بودجه، ۴۰ درصد بودجه نیز مربوط به خدمات اداری و هزینه‌های جاری است.

اعیانی با اشاره به این‌که برای اجرای پروژه‌های آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری شهر اهر اعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در لایحه بودجه سال ۹۶ در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای تأسیسات درآمدزا پیشنهاد کرده‌ایم تا شهرداری اهر را در مسیر خودکفایی و خودگردانی سوق دهیم؟

این مقام مسئول شهری اهر ادامه داد: توسعه و ارتقاء کارگاه تولید قطعات بتنی، احداث پمپ‌بنزین و جایگاه گاز طبیعی (CNG) و ایجاد کارگاه ماسه‌شویی و توسعه کارخانه آسفالت در بند تأسیسات درآمدزا لایحه بودجه سال آینده آمده است.

وی منظور از بند تأسیسات درآمدزا لایحه بودجه سال آینده را رسیدن شهرداری اهر به درآمد پایدار عنوان کرد و بیان داشت: تأسیسات درآمدزا علاوه بر قرار دادن شهرداری در مسیر درآمد پایدار از هزینه‌های حاشیه‌ای و سرشکن جلوگیری می‌کند.

شهردار اهر با تأکید بر اینکه ۳ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۶ شهرداری اهر به تملک املاک، اراضی و مسیر گشایی تخصیص می‌یابد، گفت: یک میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات عمرانی، یک میلیارد تومان برای پیاده‌روسازی، ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیز پارک‌های محله‌ای به امکانات تفریحی و شهربازی و ۲ میلیارد تومان به‌منظور توسعه پارک‌های محله‌ای و فضای سبز در لایحه بودجه سال ۹۶ مطرح است.

اعیانی از تخصیص بودجه اختصاصی جهت ادامه روند احداث بزرگ‌ترین پارک شهرستان اهر در بودجه سال ۹۶ شهرداری اهر خبر داد، اظهار امیدواری کرد: ۵ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۵ برای پروژه پارک ولایت اهر تخصیص‌یافته بود که به دلیل برودت هوا عملیاتی عمرانی متوقف شد و پیمانکار این پروژه مشخص‌شده در حالی که برای پارک ولایت اهر در لایحه بودجه سال آینده از محل جلب و جذب مشارکت‌های سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه گفت: بابیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان در جهت بازسازی و احداث ۶ سرویس بهداشتی عمومی شهر اهر در بودجه سال ۹۶ پیشنهاد کرده‌ایم.

شهردار اهر با اشاره به این‌که بودجه سال جاری شهرداری اهر ۴۰ میلیارد تومان است، بیان داشت: تا پایان دی‌ماه سال جاری حدود ۷۰ درصد بودجه سال ۹۵ شهرداری اهر تحقق‌یافته و امیدواریم تا روزهای پایانی امسال بتوانیم میزان بودجه تحقق‌یافته سال جاری را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

اعیانی در ادامه تأکید کرد: با توجه به آیتم‌های که به‌صورت بخشنامه به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود برای بخش فرهنگی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ‌سرا و برنامه‌های متفرقه فرهنگی شهرداری اهر نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده و در لایحه بودجه سال ۹۶ آمده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا برای جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) ردیف بودجه در لایحه تعریف شده است؟ گفت: ردیف جداگانه‌ای برای جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر وجود ندارد و عمدتاً در قالب فعالیت‌های فرهنگی و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور بودجه تخصیص می‌یابد و بودجه و کمک‌های شهرداری برای این رویداد فرهنگی در کلیات حوزه فرهنگی می‌توانیم کمک مالی انجام دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری اهر تقدیم شورای شهر شد/ کل بودجه پیشنهادی سال آینده ۴۵ میلیارد تومان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..