تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ داخلی در ترکیه ادامه دارد/ یک کشته در ماردین

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013649

در درگیری نیروهای امنیتی ترکیه با عناصر گروه تروریستی کارگران کردستان در استان ماردین 1 عضو این گروه تروریستی کشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از دستگیری شهرداران، رؤسا و نمایندگان حزب دموکراتیک خلق‌ها (حزب طرفدار کُردها) که سومین حزب از نظر تعداد نمایندگان در پارلمان ترکیه می‌باشد، جنگ و درگیری در شهرهای جنوب شرقی ترکیه پایانی نداشته و امنیت این مناطق را از میان برداشته است.

کُردها مخالف افزایش اختیارات اردوغان

کُردهای ترکیه که از زمان تأسیس حکومت ترکیه در شرایط بد حکومتی و نژادپرستی حاکم بر این کشور زندگی خود را به سر می‌برند، با سختی‌های فراوان توانسته بودند یک حزب در پارلمان ترکیه به وجود آورده و به آزادی‌های نسبی دست یابند.

حزب دموکراتیک خلق‌ها که تنها صدای مردم جنوب شرقی ترکیه در پارلمان این کشور بود با تغییر قانون اساسی و افزاشی اختیارات اردوغان قدرت خود را به صورت کلی از دست می‌دهد.

البته در حال حاضر ارتباط شهردارها، رؤسا و نمایندگان حزب دموکراتیک خلق‌ها با اعضاء و سران گروه تروریستی کارگران کردستان موجبات دستگیری و بازداشت آن‌ها را فراهم و از قدرت این حزب به شدت کاسته است.

جنگ داخلی در ترکیه

حضور عناصر گروه تروریستی کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهرهای جنوب شرقی ترکیه موجب شده است که هر لحظه مردم این کشور در اضطراب حمله تروریستی قرار بگیرند.

امروز (22 ژانویه) منابع خبری ترکیه از درگیری دیگر نیروهای امنیتی این کشور با عناصر گروه تروریستی کارگران کردستان (پ.ک.ک) در داخل شهرهای ترکیه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، نیروهای امنیتی ترکیه در شهرستان قیزیل تپه استان ماردین با عناصر پ.ک.ک درگیر شده‌اند که در ادامه آن 1 تن از تروریست‌ها کشته شده است.

آناتولی تا به این لحظه هیچ خبری از تلفات نیروهای امنیتی ترکیه منتشر نکرده است؛ همچنین بر اساس این گزارش، درگیری‌ها و عملیات همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، پارکسازی بعد از کودتای نافرجام (15 ژوئیه) موجبات کاهش کنترل اطلاعاتی حکومت ترکیه را فراهم کرده است.

شایان ذکر است، خودروهای زرهی و نظامی ترکیه به صورت مستمر در شهرهای این کشور حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ داخلی در ترکیه ادامه دارد/ یک کشته در ماردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..