تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود 12 درصد از شهر گالیکش بافت فرسوده است / شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده بپردازد

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013842

فرماندار گالیکش گفت: شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده و همچنین فضاهای بی‌دفاع شهری بپردازد چراکه وجود مناطق آسیب خیز باعث گسترش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گالیکش با محوریت «فضاهای بی‌دفاع شهری و بافت فرسوده» با حضور فرماندار گالیکش، بخشدار لوه و جمعی از مسئولین و کارشناسان این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در همین رابطه فرماندار گالیکش بر اهمیت بازسازی بافت‌های فرسوده و تأثیرات آن تأکید کرد و گفت: بنا بر استانداردهایی که درزمینهٔ تعریف بافت فرسوده تعیین گردیده است، حدود 12 درصد از کل شهر گالیکش بافت فرسوده است.

وی افزود: در بافت‌های فرسوده افراد به دلایل مختلفی ازجمله عدم تأمین منابع مالی لازم چندان تمایلی برای نوسازی ندارند.

خسروی سپس با توجه به وضعیت ساختمان‌های حاشیه خیابان اصلی گالیکش اظهار کرد: نظر بنده این است که ضمن کار برای تسریع درروند نوسازی، تقاضا برای بازنگری در طرح بافت فرسوده شهرستان با توجه به گذشت زمان زیاد نیز اقدام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده و همچنین فضاهای بی‌دفاع شهری بپردازد چراکه وجود مناطق آسیب خیز باعث گسترش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

فرماندار گالیکش تأکید کرد: البته پرداختن به این موضوع قطعاً تبعات دارد و شهرداری و شورای شهر به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند لذا هرکدام از ما مسئولین نیز باید به‌اندازه خودمان در این زمینه قدم برداریم.

قابل‌ذکر است که احداث پل هوایی در محدوده خانه‌های سیمانی و پیشنهاد بازنگری در بافت فرسوده شهرستان گالیکش ازجمله مباحث و مصوبات این جلسه بود که در خصوص آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود 12 درصد از شهر گالیکش بافت فرسوده است / شهرداری باید به معضل مناطق فرسوده و رهاشده بپردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..