تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور شرکت آلومینا ایران در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن یزد

ساعت: 14:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/03 شناسه خبر: 1013706

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد با حضور شرکت آلومینا ایران آغاز بکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد که به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است ، تجهیزات معدنی ،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد دایر شده است.

تاکنون دکتر کرباسیان، معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس محترم ایمیدرو و همچنین استاندار محترم یزد و نماینده شرکت SNF فرانسه و سفیر اندونزی از نمایشگاه و غرفه شرکت آلومینای ایران بازدید کرده اند.

بازدید دکتر کرباسیان، معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت

بازدید سفیر اندونزی

بازدید نماینده شرکت SNF فرانسه

پایان خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور شرکت آلومینا ایران در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..