تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأیید ارتباط حسین فریدون با بدهکار بزرگ بانکی

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای ارتباط حسین فریدون با رسول دانیال‌زاده صحت دارد یا خیر، گفت: ادعای ارتباط فرد مورد اشاره با فرد دستگیرشده روشن است، اما اینکه این ارتباط منجر به جرم می‌شود یا خیر فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد.

به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دستگیری رسول دانیال‌زاده صحت دارد یا خیر و اینکه آیا ادعای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه این فرد با حسین فریدون ارتباط دارد تأیید می‌شود یا خیر، گفت: بارها گفته‌ام که برخی از متهمان به‌صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها نیز اجازه انتشار داشته باشند، اما به هر تقدیر فعلاً قانون به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: این فرد دستگیر شده و دادسرا مشغول تحقیقات و ارتباطش با آن فرد روشن است، اما اینکه چه‌چیزی از تحقیقات خارج می‌شود و این ارتباط به جرم منجر می‌شود یا خیر، گفت: نمی‌توان فعلاً اظهار نظر کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص دستگیری علیرضا زیباحالت منفرد در پرونده نفتی و اینکه آیا دستگیری این فرد در حکم متهمان تأثیری دارد یا خیر، گفت: در اینکه دستگیری این فرد درباره بخشی از اموال که تا به حال مفقود بوده مؤثر است یا خیر، فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر بود‌ و اینکه دستگیری این متهم چه تأثیری در حکم متهمان دیگر را دارد نیز متوجه نمی‌شود زیرا این پرونده متهمان بسیاری دارد و دستگیری فرد مورد اشاره، آخرین آنها نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأیید ارتباط حسین فریدون با بدهکار بزرگ بانکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..