تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان رزرو هتل‌های ایران با کارت‌های اعتباری بین المللی برای خارجی‌ها فراهم شد

نخستین بار، گردشگران خارجی که قصد سفر به ایران دارند، می‌توانند از کشور محل اقامت خود، هتل مقصد را رزرو کرده و با کارت‌های اعتباری بین‌المللی هزینه اقامت را به‌ صورت آنلاین پرداخت کنند.

شرکت پین تا پین که بهار سال 94 فعالیت خود را با ارائه خدمات رزرو هتل‌های ایران آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 700 هتل، متل و پانسیون در کشور قرارداد دارد، نخستین بار امکان رزرو این اماکن اقامتی و پرداخت هزینه رزرو با کارت‌های بین المللی را فراهم کرده و گردشگران خارجی می‌توانند با  استفاده از کارت‌هایی مثل ویزاکارت، مسترکارت   به رزرو قطعی اتاق خود اقدام کنند. گردشگران پس از در نظر گرفتن بودجه و شهر و محل اقامت و ثبت نام روی سایت پین تا پین (www.pintapin.com) و سپس پرداخت هزینه با کارت‌های اعتباری رزرو قطعی خود را دریافت خواهند کرد.

به دلیل نبود امکان رزرو آنلاین و پرداخت برای گردشگران خارجی، تا کنون سفر این افراد به کشور دشوار و متکی به برگزار کنندگان تور بود.

گفتنی است که پین تا پین با عقد قرارداد بلند مدت با هتل‌ها و مراکز اقامتی داخلی، پایین‌ترین قیمت را برای مشتریانش تضمین می‌کند. همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای نیز به‌صورت هفتگی (هر شنبه) روی وب سایت قرار می‌گیرد.

همچنین از طریق وب‌سایت پین تا پین می توان راهنمای سفر به شهر مورد نظررا دریافت کرد که شامل عکس و اطلاعات از محیط و اماکن تاریخی و دیدنی، رستوران‌های خوب شهر، مراکز خرید، مراکز تفریحی و دیگر اطلاعات مهم و ضروری برای سفر است.

از طرف دیگر درگاه‌ پرداخت آنلاین پین‌تاپین کاملا امن و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

پین‌ تا پین در نظر دارد که در آینده نزدیک شرایطی مهیا کند تا گردشگران بتوانند از صفر تا صد سفر، از بلیت هواپیما و اتوبوس گرفته تا رزرو محل اقامت از طریق این وب سایت انجام دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان رزرو هتل‌های ایران با کارت‌های اعتباری بین المللی برای خارجی‌ها فراهم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..