تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت در هفته آینده 700 کارمند خود را اخراج خواهد کرد

انتظار می‌رود که مایکروسافت هفته آینده همزمان با ارایه گزارش مالی خود در 26 ژانویه، تعدادی از کارمندان را اخراج کند. براساس ادعای منبع این گزارش، این تصمیم بر روی 700 شغل تاثیر خواهد داشت. این میزان نسبت به تعدیل 113000 کارمند در گذشته، رقم بزرگی محسوب نمی‌شود ولی تاثیر زیادی بر روی کارمندان خواهد گذاشت.

این اخراج کارمندان مربوط به برنامه تعدیل 2850 نیرو در گزارش مالی سالانه مایکروسافت در ماه ژوئن سال 2016 است. در آن زمان مایکروسافت اعلام کرده بود که تا سال مالی آینده یعنی ژوئن 2017 این تعداد کارمند را اخراج خواهد کرد.

این منبع اضافه می‌کند که اکثر این 2850 نیرو مشخص شده‌اند و این تعداد مربوط به یک گروه خاص نبوده و آن‌ها از میان تمامی دفترهای مایکروسافت از سراسر جهان شامل واحد بازرگانی، فروش، بازاریابی، منابع انسانی، مهندسی، منابع مالی و دیگر بخش‌ها انتخاب شده‌اند.

براساس گفته‌های این منبع هدف از این چرخش کوچک کاهش هزینه‌ها نیست بلکه به‌روزرسانی مهارت‌ها در واحدهای مختلف است. این تعدیل نیرو تاثیر زیادی بر روی کارکرد مایکروسافت نخواهد داشت و براساس لینکدین این شرکت هنوز بیش از 1600 موقعیت شغلی برای استخدام دارد.

یکی از کارمندان می‌گوید که مایکروسافت به هر نیرو تعدیل شده 60 روز فرصت می‌دهد تا موقعیت جدیدی را در این شرکت پیدا کند و همچنین به‌ازای هر 6 ماه اشتغال در این شرکت، 2 هفته حقوق پرداخت می‌کند. از زمان مدیریت ساتیا نادلا بر مایکروسافت، تقریبا 7400 موقعیت شغلی که عمدتا در بخش موبایل بوده، حذف شده است که بزرگترین میزان بعد از تعدیل 18000 نیرو در سال 2014 است.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت در هفته آینده 700 کارمند خود را اخراج خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..