تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در راه است

از سال 2015 شایعات مربوط به ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در اینترنت منتشر شده‌اند، دستگاهی که با کد “halfbeak” شناخته می‌شود. پس از هیجان اولیه‌ای که این شایعات در بازار ایجاد کردند، خبری مربوط به این دستگاه پوشیدنی تا به امروز منتشر نشده بود. امروز تصاویری مربوط به یک ساعت هوشمند در سایت چینی Weibo انتشار یافته که ظاهرا ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی را نشان می‌دهد.


در سال 2015 اطلاعات کمی از این دستگاه فاش شده بود که نشان‌دهنده توانایی اچ‌تی‌سی در توسعه یک محصول در سکوت خبری است. بیشتر منایع به یک ساعت هوشمند با نمایشگر مربعی و رزولوشن 360 در 360 اشاره داشتند که با همکاری شرکت آندر آرمور در حال توسعه بود.


حال به‌نظر می‌رسد که بیش از یکسال از شروع شایعات این همکاری صحت داشته است چراکه در تصاویر، لوگو آندر آرمور در پشت این دستگاه وجود دارد. طراحی این وسیله هوشمند کاملا گرد بوده که به‌نظر این تصاویر مربوط به یک طرح جدید در حال توسعه است.


اگرچه این تصاویر جدیدا فاش شده‌اند ولی به‌علت سیستم‌عامل اندروید ویر 1 مورد استفاده در آن، شاید با یک طرح قدیمی روبرو باشیم. باتوجه به عرضه رسمی نسخه دوم سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل در چند روز گذشته، باید تمامی دستگاه‌های درحال توسعه از این نسخه بهره ببرند. برای نتیجه‌گیری نهایی باید تا نمایشگاه MWC 2017 صبر کنیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..