تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : محبت به فرزند، بی قید و شرط

هر کودکی خواهان، نیازمند و شایسته عشق و محبت بی قید و شرط است. اگر مایلید بیش از با مفهوم محبت بی قید و شرط آشنا شوید، با مطالعه ادامه مقاله می توانید اطلاعات کافی در این باره را دریافت نمایید.در ادامه پیرامون این موضوعات مطالعه خواهید کرد: تعریف عشق بی قید و شرط، اثرات عشق بی قید و شرط و عشق مشروط در کودکان.

محبت عمیق و بدون قید و شرط فارغ از هر آنچه که فرزند انجام می دهد، می باشد، بدون در نظر گرفتن رفتارها و خطاهایی که مرتکب می شود. عشق بی قید و شرط، مهرورزی بدون پیش شرط یا توقع خشنود کردن شما است. عشق مشروط عشقی است که بستگی به عملکرد و رفتار کودک دارد، در عشق مشروط کودک باید برای به دست آوردن محبت پدر و مادرش تلاش نماید.

نکته:

عشق بی قید و شرط به این معنا نیست که باید با کودک مدارا نمایید و یا توقعات خود را پایین بیاورید یا فقط به آن ها امکانات دهید. فرزندتان به محدوده های امن خود نیاز دارد و در آن ها رشد می کند.

اثرات عشق بی قید و شرط و عشق مشروط در کودکان

عشق بی قید و شرط باعث ایجاد عزت نفس و اعتماد به نفس دایمی و خود ارزشمندی و خود باوری در کودک می شود. کودکانی که محبت واقعی می بینند حس نیرومندی از امنیت دارند و کمتر محتاج محبت هستند. در واقع سالم ترین افراد کسانی هستند که عشق خود را به راحتی به دیگران ابراز می کنند زیرا با عشق و محبت صریح و بی قید و شرط والدین خود بزرگ شده اند.

حتما بخوانید :   زیباجو : عفونت در بارداری، آبله مرغان/ صدای دکتر

عشق مشروط باعث ترس از دست دادن رابطه یا بی تفاوتی می شود. کودکانی که با عشق مشروط و یا به شیوه های مدرسه های قدیمی یعنی «جدی تر بودن» رشد می کنند احساس نا امنی می کنند و هیچ جایی را برای یافتن آرامش ندارند. این یک تصویر اشتباه است که فکر کنید توجه زیاد باعث لوس و ننر شدن فرزند می شود. بلکه باعث می شود سازگارتر و مستقل از دیگران بار بیاید. فرزندان خانواده های با عاطفه، آمادگی بهتری برای مواجهه با شکست ها و ناکامی های زندگی روزانه دارند.

مطلبی که مطالعه نمودید، پیرامون موضوع «رفتار و کردار» واقع در بخش «نوزاد» می‌باشد. در ادامه مطالعه تعدادی از مطالب مشابه از لحاظ محتوا و موضوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : محبت به فرزند، بی قید و شرط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..