تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون وزیرورزش وجوانان:60درصد زنان ایرانی کم تحرک هستند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت ورزش وجوانان ؛فریبا محمدیان امروز (یکشنبه) در نشست مدیران کل ورزش و جوانان استانهای کشور که با حضور وزیرورزش وجوانان برگزار شد، از مدیران کل استان ها خواست تا ساعات مناسبی به ورزش بانوان در سالن های ورزشی اختصاص دهند.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست دو سوی یک پیوستار را با مدیران استان ها در میان گذاشت و گفت: یک سوی این پیوستار فقر حرکتی است که تمام شما به آن مسلط هستید. 60 درصد زنان ما دارای کم تحرکی هستند و 50 درصد آنان دچار اضافه وزن هستند. از سوی دیگر اختلالات مهم روانی و افسردگی موضوعی است که مدیران استان ها می توانند با توجه بیشتر به ورزش بانوان آن را به حداقل ممکن برسانند.
وی گفت: تحقیقات نشان می دهد هر بانو به طور متوسط 4 الی 5 ساعت اوقات فراغت وجود دارد و انتظار این است مدیران با اقدامات مدبرانه خود در استان ها از خودحذفی داوطلبانه بانوان در ورزش جلوگیری کنند که تامین منابع مالی نیز بخشی از آن است.
معاون وزیر ورزش وجوانان اظهارداشت: انتظار ما این است در بخش‌های مختلف استان‌ها بانوان توانمند حضور داشته باشند و همچنین سالن های ورزشی شهرستان ها ساعت های مناسب برای ورزش در اختیار بانوان قرار دهند. ورزش بانوان نباید تحت تاثیر درآمدزایی سالن‌های ورزشی قرار گیرد چرا که آسیبی که از عدم ورزش بانوان به جامعه می‌رسد جبران ناپذیر است.
ورزشی**9250**1584
تنظیم کننده:گلی سفیدزاده*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون وزیرورزش وجوانان:60درصد زنان ایرانی کم تحرک هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..