تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر/ تداوم تساوی های خسته کننده ماشین سازی

به گزارش ایرنا، این بازی از ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و طی آن با وجود اینکه ماشین سازی در نیمه اول بازی برتر ارایه کرد و صاحب موقعیت های خوب گلزنی شدT اما مهاجمان با بی دقتی آنها را از دست دادند تا این تیم قدیمی تبریز بیش از پیش به سقوط به دسته پایین تر نزدیک تر شود.
داوری این بازی بر عهده حمید حاج ملک با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و حمید غمزه بود که در طول بازی به حنیف عمران زاده از صبای قم و احمد امیرکامدار و بهمن کامل از ماشین سازی کارت زرد نشان داد.
ماشین سازی با این تساوی خانگی جمع امتیازات خود را به عدد 9 رساند تا همچنان در قعر جدول رده بندی جاخوش کند.
این تیم در هفته 19 لیگ برتر روز جمعه هشتم بهمن ماه در تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر/ تداوم تساوی های خسته کننده ماشین سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..