تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر کارکنان بانک صنعت و معدن از آتش نشانان قهرمان

جمعی از كاركنان بانك صنعت و معدن با حضور در محل ایستگاه آتش نشانی چهار راه پارك وی از آتش نشانان قهرمان كشورمان قدردانی كردند.

به گزارش شمانیوز، كاركنان بانك صنعت و معدن با اهدای تاج گل با خانواده ها و همكاران آتش نشانانی كه در آتش سوزی ساختمان پلاسكوی تهران به شهادت رسیدند ابراز همدردی كردند.
گفتنی است بانك صنعت و معدن بعنوان بانك تخصصی و توسعه ای در بخش تولید و پیشرو در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به منظور راه اندازی مجدد كسب و كار واحدهای تولیدی خسارت دیده آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات مالی با شرایط ویژه در راستای تجدید فعالیت و تدوام اشتغال كاركنان واحدهای تولیدی یاد شده اعلام كرده است.

منبع: روابط عمومی بانک صنعت و معدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر کارکنان بانک صنعت و معدن از آتش نشانان قهرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..