تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اقتصاد آلمان: انگلیسی‌ها باید سوئیس را سرمشق قرار دهند

وزیر اقتصاد آلمان در مصاحبه‌ای اختصاصی گفت انگلیس باید در روابط با اتحادیه اروپا دنباله‌روی روش سوئیس باشد.

سوئیس به موجب قراردادهای دوجانبه‌ای که به امضا رسانده است، به بازار واحد اتحادیه اروپا دسترسی دارد. این کشور همچنین به رای شهروندانش در همه‌پرسی سال 2014 برای اعمال محدودیت بر پذیرفتن کارگران خارجی و در عوض، بخشیدن اولویت به شهروندان این کشور احترام می‌گذارد.

شویبله در مصاحبه‌ با روزنامه سوئیسی "نویه زورشر زایتونگ" گفت: "انگلیسی‌ها باید سوئیس را سرمشق قرار دهند و ببینند چطور سوئیس هوشمندانه توانسته است بین مسائل داخلی و روابط با اتحادیه اروپا توازن ایجاد کند."

ترزا می – نخست وزیر انگلیس – گفته است در پی رای مردم کشورش به همه‌پرسی برکسیت، انگلیس از بازار واحد اتحادیه اروپا نیز خارج خواهد شد. وی به اتحادیه اروپا هشدار داده است در صورتی که انگلیس در مذاکرات به توافق مناسبی دست نیابد، به طور کامل از این اتحادیه خارج خواهد شد.

"فیلیپ هاموند" نیز گفته است اینکه آیا مهاجران از کشورهای اتحادیه اروپا به انگلیس و مهاجران از دیگر نقاط جهان به این کشور دسترسی یکسانی خواهند داشت یا خیر، پرسشی بدون پاسخ است.

شویبله در این مصاحبه گفت احترام بسیاری برای سوئیس قائل است. وی افزود: "یک نفر باید به دولت انگلیس گوشزد کند که ما در سال 2017 میلادی زندگی می‌کنیم."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اقتصاد آلمان: انگلیسی‌ها باید سوئیس را سرمشق قرار دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..