تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مايدا: براى بهترين نمايش ممكن به مالديو مى رويم

سرمربى تيم ملى واليبال بانوان گفت: تيم ما بدون توجه به اينكه سطح مسابقات چگونه است براى بهترين نمايش ممكن به مالديو مى رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مايدا چيچيچ صبح امروز در حاشيه تمرين تيم ملى واليبال بانوان ، با اشاره به شرايط تيمش در آستانه سفر به مالديو، گفت: تيم من در اين اردوى ٥ روزه خود را براى حضور در مسابقات انتخابي جهان در منطقه آسيا آماده مى كند. بازيكنان شرايط خوبى دارند، تنها ندا چملانيان، پشت خط زن تيمم با آسيب ديدگى از ناحيه كمر مواجه است. 

وى درباره سطح اين مسابقات و تيم هاى حاضر در اين رقابت ها گفت: هرگز به سطح مسابقات و تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند فکر نمی‌کنم. من تنها به تیم خودم فکر می‌کنم و به مالدیو می‌رویم تا تیم ایران را به بهترین شکل نشان بدهیم و برای کسب پیروزی و سهمیه مسابقات عازم مالدیو می‌شویم.

مايدا درخصوص نفرات دعوت شده به تيم ملى، افزود: بهترين بازيكنان حال حاضر واليبال بانوان  در تمرينات تيم ملى حضور دارند. من تمام مسابقات ليگ را رصد مى كنم و بازى هايى هم كه نتوانم  از نزديك ببينم آناليزورهايم با دقت زير نظر مى گيرند. 

سرمربى تيم ملى واليبال بانوان درباره وضعيت تيم زير ١٨ سال كه قرار است به مسابقات قهرمانى آسيا اعزام شوند، گفت: من به تیم جوانان ایران خیلی افتخار می‌کنم، استارت کار را با تیم زیر 18 سال زدیم که خیلی‌ از آنها تا حالا مسابقه رسمی نداشته‌اند. با این وجود در اسلوونی چند بازی را انجام دادیم و من خیلی از روند روبه‌رشد این بازیکنان راضی هستم.

وى همچنين در خصوص مراحل استعداديابى و انتخاب بازيكنان نوجوان، خاطر نشان كرد: حدود 80 تیم را در اردوی رامسر چک کردم و در نهایت 50 بازیکن بین 11 تا 12 سال را برای اردوی نوجوانان انتخاب کردم. این بازیکنان آینده‌سازان والیبال بانوان هستند که از حالا آنها را برای المپیک آرژانتین 2018 انتخاب کرده‌ایم. 

مايدا در پايان به انتخاب سرمربى تيم ملى مردان هم اشاره كرد و گفت: اطمينان دارم كه محمدرضاداورزنى بهترين تصميم را خواهد گرفت و انتخاب خوبى براى تيم ملى خواهد گرفت.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مايدا: براى بهترين نمايش ممكن به مالديو مى رويم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..