تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مومنی مقدم: كولاكوويچ گزينه خوبی برای تیم ملی است/ فدراسیون بايد هدف‌سازی كند

كارشناس و مربی واليبال معتقد است تيم ملی ايران نياز به هدف‌سازی برای آينده خود دارد.

غلامرضا مومني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با نگاهی به رزومه مربیانی مد نظر فدراسیون هستند می بینیم كه كولاكوویچ گزینه خوبی است. 

وی ادامه داد: این مربی صربستانی سبك كاری ویژه خود را دارد و والیبال را بر اساس متد روز دنیا به بازیكنانش آموزش می‌دهد. وی در لیگ ایتالیا نتایج خوبی كسب كرده است و تیم‌هایش معمولا والیبال خوبی به نمایش می‌گذارند.  

مومنی‌مقدم درباره استویچف كه دیگر گزینه تیم ملی ایران است، افزود: این مربی هم می‌تواند برای تیم ملی خوب باشد. البته من شناخت كاملی از این مربی ندارم اما قطعا فدراسیون بدون در نظر گفتن همه شرایط و بررسی كامل كارنامه مربیان درباره آن‌ها تصمیم نمی‌گیرد. 

این مربی والیبال در ادامه گفت: موفقیت‌های چند سال اخیر تیم ملی والیبال بیش از هر چیز مدیون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق است. این بار هم تیم ملی نیاز به هدف‌گذاری دارد.  

مومنی‌مقدم اضافه كرد: به نظرمی‌رسد این بار هدف تیم ملی درخشیدن در المپیك 2020 و حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات است. هدفی كه بسیار بزرگ است و برای رسیدن به آن باید از همین امروز برنامه‌ریزی كرد و هر چه سریع‌تر راه به سوی این هدف را آغاز كرد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مومنی مقدم: كولاكوويچ گزينه خوبی برای تیم ملی است/ فدراسیون بايد هدف‌سازی كند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..