تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الیکا عبدالرزاقی و انتقادی تند پس از فاجعه پلاسکو +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 3 بهمن 1395 مشاهده : 51 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

الیکا عبدالرزاقی پس از فاجعه پلاسکو متن زیر را در اینستاگرام منتشر کرد.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی با انتشار عکس زیر نوشت : عزيزانم پس از اين فاجعه ى غم انگيز آنقدر در رسانه هاى دولتى از ازدحام مردمو سلفى گرفتنشان گفتند كه ما هم باور كرديم كه مردم هستند كه كمك رسانى را مختل كردند اما با ديدن صحنه ها از نزديك متوجه شديم همين مردم در حال امداد رسانى هستند و بى كفايتى از جاى ديگر است بس است اين نمايش هميشگى مقصر جلوه دادن مردم به خودتون بياين مسوولين هميشه در صحنه و هميشه مظلوم خدا فقط بايد به داد اين مردم برسه

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است ، وی لیسانس ادبیات نمایشی است ، دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده ، او که بازیگر نقش فخر‏التاج در سریال «قهوه تلخ» است ، فعالیت در تلویزیون را از سال ۷۷ و بازی در سریال «گمشده» مسعود نوابی شروع کرد.

الیکا عبدالرزاقی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است ، وی لیسانس ادبیات نمایشی است ، دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده ، او که بازیگر نقش فخر‏التاج در سریال «قهوه تلخ» است ، فعالیت در تلویزیون را از سال ۷۷ و بازی در سریال «گمشده» مسعود نوابی شروع کرد. ورود او به تلویزیون، همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان.

او هم اکنون همسر امین زندگانی می باشد.

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

الیکا عبدالرزاقی از زندگی شخصی و همسرش می گوید!/ همه از ازدواجم شوکه شدند!

راز تناسب اندام به سبک الیکا عبدالرزاقی با زندگی ارگانیک اش +عکس

جشن تولد متفاوت الیکا عبدالرزاقی در یک رستوران + تصاویر جالب و بیوگرافی

عکس جالب الیکا عبدالرزاقی و شقایق دهقان در روز تولد شقایق

بیوگرافی کامل الیکا عبدالرزاقی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الیکا عبدالرزاقی و انتقادی تند پس از فاجعه پلاسکو +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..