تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد علیزاده با اجرایی غم‌انگیز در استیج! +تصاویر

محمد علیزاده در کنسرت شب گذشته گفت: در تمام زندگی‌ام روزی به سختی این روز برای روی استیج رفتن نداشتم.

محمد علیزاده با اجرایی غم‌انگیز در استیج

محمد علیزاده

در حالی که از نمایشگرهای سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، تصویری در رابطه با آتش‌نشانان پخش می‌شد؛ محمد علیزاده با آهنگ «زخم» به روی صحنه آمد. «وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم، همدرد پاییزم همراه این برگا اشکامو میریزم»

در پایان این قطعه حسی، او به مردم ادای احترام کرد و گفت: «با نام و یاد خدای بزرگم و خدای خالق عزیزترین‌های زندگیم، پدرم و مادرم. در تمام سال‌های عمرم روزی به سختی این روز، برای روی استیج آمدن نداشتم. خیلی برای من سخت بود در حالی که این اتفاقات برای مردان مردی که از جان گذشتند افتاد، من بتوانم بخوانم. امیدوارم در آغوش خدا آرام آرام بخوابند و قطعا زمین، لیاقت این مردان را نداشت. از شما می خواهم به احترام آتش نشانانی که از جانشان گذشتند، یک دقیقه سکوت کنیم.»

 محمد علیزاده

پس از یک دقیقه سکوت و احترام به آتش‌نشانان شهید و همدردی با خانواده هایشان، علیزاده قطعه بعدی خود را با نام «فکرشم نکن» اجرا کرد. « کجا میری»، و «برادر» که تیتراژ سریالی با همین نام بود، اجراهای دیگر محمد علیزاده بودند که با استقبال و همخوانی مردم همراه بود.

این خواننده پرطرفدار، «برگرد» را با همراهی حاضران در سالن به روی صحنه برد و قطعه «گاهی بخند» از آلبوم «نرو» اجرای بعدی او بود.

«یک آهنگ برای آنهایی دارم که فکر می‌کنند اگر بروند ما می‌میریم و از بالا به آدم‌ها نگاه می‌کنند! به افتخار کسانی که در کنارتان هستند ...». با این مقدمه علیزاده قطعه عاشقانه «عشقم این روزا» را به زیبایی و باز هم با همخوانی بی‌نظیر مردم اجرا کرد. در هنگام اجرای این قطعه تصاویر زیبایی از نمایشگرها پخش می‌شد که با حال و هوای این موسیقی تطبیق داشت.

محمد علیزاده

او در این قسمت برنامه این بیت شعر را خواند: «عشق بازی کار هر شیاد نیست، این شکار دام هر صیاد نیست.». سپس «هواتو کردم» را ابتدا با دکلمه و سپس با احساس تمام خواند: «دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسی، نمی‌ذاری که تنها شم تو رو من خیلی حساسی». این آهنگ نیز با تصاویری از ابرها و غروب آسمان همراه بود.

علیزاده باز هم به اتفاق تلخ پلاسکو اشاره کرد و گفت: «به احترام عزیزان آتش نشان امشب دوستان ارکستر را بر خلاف همیشه بدون «شو تایم» معرفی می‌کنم.» 

«بی معرفت»، «خسته ام» و «بیمارم» اجراهای دیگر محمد علیزاده بودند.

این خواننده محبوب، از متولدین بهمن ماه یادی کرد و رو به همه مردم گفت: امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برایتان بیفتد. سپس «خیلی خوشحالم» را با همراهی مردم و بدون موسیقی اجرا کرد.

سپس با اشاره به قلبش گفت: «به افتخار تمام آنهایی که جایشان اینجاست و ما را بی دلیل دوست دارند...»

محمد علیزاده که کاملا مشخص بود نمی تواند نسبت به شهادت آتش نشانان بی‌تفاوت باشد؛ برای اینکه برنامه را به پایان ببرد گفت: «همه تلاش من و تیمم این بود که این کنسرت، برای شما خاطره انگیز بشود. هرچند امشب نمی توانستم بهتر از این باشم.»

در این قسمت مردم با شعار «جز تو» این آهنگ را از خواننده محبوبشان درخواست کردند و علیزاده برای خاتمه کنسرتش، «جز تو» را با همخوانی و همراهی مردم به زیبایی اجرا کرد. 

سینماخبر

اخبار مرتبط:

محمد علیزاده، داستان زیبای قاری قرآنی که خواننده شد /سبک زندگی، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(75)

سیل اشک های محمد علیزاده در بیمارستان +تصاویر

عکس های بازیگران و هنرمندان مشهور در کنسرت محمد علیزاده

ناگفته های جدید محمد علیزاده از مرتضی پاشایی / از آخرین روز بیمارستان و رازهای او تا سورپرایزش برای مرتضی پاشایی + تصاویر

عکس های بازیگران و هنرمندان مشهور در کنسرت محمد علیزاده / از نیوشا ضیغمی و همسرش تا فرزاد حسنی و احسان و سولماز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد علیزاده با اجرایی غم‌انگیز در استیج! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..