تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند

کد خبر: ۴۶۶۴۰۵

۸۶  بازدید

در سواحل زنگبار تانزانیا، یک رستوران غذای دریایی به نام رستوران راک روی صخره ای در میان اقیانوس هند نشسته است.

برترین ها: در سواحل زنگبار تانزانیا، یک رستوران غذای دریایی به نام رستوران راک روی صخره ای در میان اقیانوس هند نشسته است. این رستوران که تنها رستوران روی صخره است فاصله زیادی تا ساحل ندارد. بسته به جزرومد آن روز، می توانید برای دسترسی به رستوران راه بروید، شنا کنید و یا حتی با قایق بروید. در این رستوران انواع غذاهای دریایی زنگباری و نوشیدنی ها سرو می شود از جمله ماهی کارپاچیو، کالاماری با میگو و کدوسبز یا اسپاگتی خرچنگ و .... غذاهای دریایی این رستوران همیشه تازه هستند.

رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند  رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند  رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند  رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند  رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستورانی روی تخته سنگ در اقیانوس هند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..