تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت ۱۸.۴ اینچی نوکیا

فناوری اطلاعات > سخت افزار - باعرضه نوکیا 6 و خبر عرضه پرچم‌داری به نام نوکیا 8 موج خوشحالی بین علاقه‌مندان محصولات نوکیا پخش‌شده است و اینک صحبت از تبلت 18.4 اینچی نوکیا است که در خود جدیدترین نسخه اندروید را جا داده است.

به گزارش خبرآنلاین، HDM صاحب جدید برند نوکیا از تبلتی در حد و اندازه گلکسی وی یوی سامسونگ خبر داده است که در فهرست معیار موسوم به GFXBench رؤیت شده است.

بر این اساس این تبلت حجیم 2.6 کیلویی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 835 با سرعت 2.2 خواهد بود که گرافیک آدرنوی 540 داشته و با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل به‌صورت QHD تعریف‌شده است.

64 گیگ حافظه داخلی در کنار 4 گیگ رم و وای فای، بلوتوث، جی‌پی‌اس و NFC بااتصال 4G از دیگر مشخصات ثبت‌شده برای این دستگاه است.

دوربین 12 مگاپیکسلی و توانایی ضبط ویدئویی 4K با اندروید نوقا ویژگی‌های دیگر این تبلت بزرگ است که هنوز زمان رونمایی و عرضه آن مشخص نشده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت ۱۸.۴ اینچی نوکیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..