تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیت‌های ترافیکی پلاسکو تا اطلاع ثانوی وجود دارد

محدودیت‌های ترافیکی پلاسکو تا اطلاع ثانوی وجود دارد

جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر آواربرداری به نقطه‌ای رسیده است که گاو صندوق‌ها، اموال و اسناد پیدا شده و به پلیس آگاهی مرکز واقع در خیابان وحدت منتقل شده است.

سردار اسکندر مومنی بیان کرد: همه آوارها به منطقه کنترل شده‌ای فرستاده می‌شود تا کلیه اموال حفظ شود. همچنین گاوصندوق‌ها و اموال پیدا شده به پلیس آگاهی مرکز واقع در خیابان وحدت منتقل شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ناجا با بیان اینکه جای نگرانی برای اموال وجود ندارد گفت: همه دستگاه‌های امدادی و انتظامی برای حفظ اموال در تلاش هستند.

سردار مومنیگفت: محدودیت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی وجود دارد ولی در اولین فرصت که شرایط بهبود یابد، از این محدودیت‌ها کاسته خواهد شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیت‌های ترافیکی پلاسکو تا اطلاع ثانوی وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..