تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترک کار اختیاری مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود

ترک کار اختیاری مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود

جامعه > مشکلات مردم - بیمه بیکاری به کسی تعلق می گیرد که اخراج شود و ترک کار اختیاری مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" سلام خسته نباشید یک سوال دارم . من در شرکتی که قراردادهای 3 ماهه منعقد می کند کار می کنم که الان بر حسب شرایط تحصیل و بارداری دیگه نمی توانم همکاری داشته باشم البته الان قراردادم به اتمام رسیده و خودم مایل هستم به ترک کار . آیا با این شرایط بیمه بیکاری و مزایای دوران بارداری به بنده تعلق می گیرد ؟


در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد:" بیمه بیکاری به کسی تعلق می گیرد که اخراج شود و ترک کار اختیاری مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود. در ضمن برای قراردادهای موقت که مدت قرارداد خاتمه یافته باید در آخرین کارگاه یکسال سابقه وجود داشته باشد."

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترک کار اختیاری مشمول دریافت بیمه بیکاری نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..