تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این لباس و کفش آتش‌نشانی، از آوار پلاسکو کشف شد، بدون هیچ پیکری/ عکس

این لباس و کفش آتش‌نشانی، از آوار پلاسکو کشف شد، بدون هیچ پیکری/ عکس

آواربرداری با سرعت و دقت بیشتری در حال پیگیری است

ایسنا نوشت: سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو گفت: آواربرداری با سرعت و دقت بیشتری در حال پیگیری است و بخش خاکبرداری بر روی بخش جنوبی آغاز شده است.

سیدجلال ملکی گفت: بر ضلع غربی نیروهای ما به دلیل پیدا کردن تجهیزاتی مانند دستگاه تنفسی، کلاه و ماسک مشغول جست‌وجو شدند ولی تا بدین لحظه در آن بخش پیکری پیدا نشده است، ولی ممکن است در ادامه با پیگیری آواربرداری پیکر شهدا مشاهده شود.

وی افزود: آمار شهدا تا این لحظه همان 3 نفر است که دو نفر از زیر آوار خارج شده و یک نفر در بیمارستان شهید شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو درباره به کارگیری ابزار جدیدتر از صبح امروز گفت: با توجه به نوع کارآیی دستگاه‌ها و تاکتیک عملیات، دستگاه‌های جدیدی را وارد میدان کرده‌ایم و هرچه کار پیش می‌رود بستگی به نیاز آتش‌نشانان، دستگاه جدیدی وارد می‌شود.

ملکی در پایان درخصوص اخباری مبنی بر پیدا شدن پیکر آتش‌نشانان گفت: مخاطبان به اخبار و اطلاعات شبکه‌های مجازی اعتنا نکنند زیرا این نظرات کارشناسانه نیست.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این لباس و کفش آتش‌نشانی، از آوار پلاسکو کشف شد، بدون هیچ پیکری/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..