تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلان دیر از خواب بیدار می شود

کارشناسان ایتالیایی تکرار کرده بودند هنر میلان در فصل جاری در این نکته نهفته شده که حریفانش را به انجام بازی بد و آشفته مجبور می‌سازد، تا جایی که پس از اتمام بازی دیشب، پپ رینا عنوان کرد: همه ناپولی را با بازی زیبا می‌شناسند اما امشب توانستیم با بازی خیلی زشت پیروز شویم.

به گزارش کاپ،در عین حال پس از پایان بازی کارشناسان از اعداد می‌گفتند که پنج بازی آخر روسونری تنها با 5 امتیاز همراه بوده است. قبل از بازی میلانی‌ها می‌دانستند که مردانِ ساری از آخرین باختشان 14 هفته می‌گذرد و نبرد شمالی‌ها و جنوبی‌ها، بازیِ 6 امتیازی را رقم می‌زند.

از آغاز بازی خوزه سوسا نمی‌توانست حضورش را در میانه میدان تثبیت کند. در چنین قابی مارک همشیک، جورجینیو و آلن در آن برهه توپ را در اختیار داشتند و جرقه‌های کایخون و اینسینیه در دو گوش، نویدبخش به نظر می‌رسید. هر چند بازی زیر سایه غیبت رومانیولی آغاز شد و پالتا در خط دفاع تک افتاده بود اما عقربه که روی دقیقه 9 آمد دروازه میلان 2 بار گشوده شد. احتمالا میلانی‌ها به دستاوردی برای جبران 2 گل خورده می‌اندیشیدند اما در سوی دیگر رکوردهای عجیب‌تری جلب نظر می‌کردند. اینکه میلان در دیدار رفت در 15 دقیقه ابتدایی 2 بار دروازه‌شان را باز شده دیدند. و یا در خانه جنوا (دو گل در شش دقیقه) و در مقابل تورینو (دو گل در پنج دقیقه) دریافت کردند. حتی بدون فراموش کردن 2 گل در طی 120 ثانیه که از ساسولو پذیرفتند. اما این بار بازی با ناپولی دیگر معجزه‌ی ساسولو در کار نبود. هرچند نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود اما وقتی ساری به تغییر روی آورد و بازیکنان تدافعی‌تر را وارد میدان کرد روشن شد او به هر طریقی تنها با 3 امتیاز، به ترک سن‌سیرو راضی خواهد شد. جایی که ناپل با دو ضدحمله واقعی‌اش پیروز شد، اما اگر شما سیاهه توانایی‌های مونتلا را در این فصل روی کاغذ بیاورید در حقیقت ارزش‌های میلان را برشمرده‌اید. اینکه آن‌ها تنها در باخت 3-0 مقابل جنوا ضعیف ظاهر شدند. اثر شکست باقی خواهد ماند اما میلان با رویکردی مثبت بازی را آغاز کرد و در بسیاری از لحظات، تیمِ برتر بود.

نویسنده گاتزتا جمله‌ میلان دیر از خواب بیدار می‌شود و به چالش می‌پردازد.." را نوشت.

برداشته شدن فاصله میلان و ناپولی برای جنوبی‌ها خیلی معنی داشت.

مونتلا طی دوران حضورش در میدان مهاجمی بزرگی بود، ولی اکنون در آموختن راه و رسم گل زدن به مردانش تقلا می‌کند. اثر شکست باقی می‌ماند و وینچنزو و مردانش در سری آ اجازه لغزش نخواهند داشت و همینطور باید انتظار لغزش بالانشین‌ها را هم بکشند.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلان دیر از خواب بیدار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..