تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورموسوی:با بازی تهاجی از سپاهان 3 امتیاز می گیریم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به دنبال فوتبال رو به جلو هستیم و فردا فوتبال تهاجمی بازی می کنیم. 

به گزارش کاپ، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا اجا دارد ساختمان پلاسکو را به خانواده آتش نشان تسلیت بگویم. فردا با سپاهلان بازی داریم شناخت خوبی نسبت به هم داریم. هر دو تیم دنبال فوتبال رو به جلو هستند. دنبال 3 امتیاز خانگی در این بازی هستیم  سپاهان تیم بسیار خوبی است نقاط ضعف و قوت هم را شناسایی کردیم. 

وی افزود: ما به دنبال فوتبال رو به جلو هستیم. فردا فوتبال تهاجمی بازی می کنیم. 

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با شرایط مالی باشگاه بیان داشت: ما در 6 ماه گذشته 2و نیم میلیارد پرداختی داشتیم که بسیار کم بوده است. امیدوارم قبل از  حضور درآسیا در لیگ نتایج خوبی بگیریم تا با روحیه خوبی به این مسابقات برویم البته چندروز پیش یک میلیارد به تیم تزریق شد. اسپانسر اصلی ما بانک ملی است و قرار است به زودی مشکل را حل کند.

پورموسوی درباره حضور هواداران گفت: ما در خیلی از بازی ها در ورزشگاه تنها بودیم مثل دیدار جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران. امیدواریم هواداران فردا بیایند تا در بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنیم حضور هوادار به بازیکنان انگیزه می دهد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره جذب بازیکنان جدید گفت: ما یک هافبک وسط نیاز داریم به دنبال گزینه داخلی هستیم با توجه به اینکه وقت مان برای گرفتن بازیکن خارجی به پایان رسیده است بازیکن داخلی مدنظرمان است.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورموسوی:با بازی تهاجی از سپاهان 3 امتیاز می گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..