تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام در یک شرکت بزرگ

دعوت به همکاری

 یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی واقع در جاده ساوه از نفرات دارای شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

1-یک نفر مهندس صنایع با مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد و حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط در زمینه برنامه ریزی و کنترل تولید در صنایع لوازم خانگی و مسلط به برنامه نویسی بانک های اطلاعاتی

2-یک نفر مهندسی شیمی کارشناس یا کارشناسی ارشد دارای حداقل 10 سال سابقه کار در زمینه خطوط رنگ و ترجیحا لعاب، به صورت تمام وقت یا پاره وقت.

واجدین شرایط می توانند سوابق کاری و مشخصات فردی خود را به آدرس اینترنتی jobrequestiran1@gmail.com ایمیل نمائید و یا با شماره تلفن 8-55242135 تماس حاصل فرمائید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام در یک شرکت بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..