تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!

امروز #موبایل ها #آژانس مسافرتی شده اند و این مسأله باعث شده تا آژانس های مسافرتی در حال ورشکستگی باشند.

"رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان"

امید خوانساری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 170 دفتر هواپیمایی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشور در خوزستان با توجه به بحث اینترنت و گسترش فروش های اینترنتی در بازار، در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند یا خود را کوچک کرده و با نیروی کار بسیار کمی فعالیت می کنند.

وی افزود: دفاتری که در گذشته با 10 تا 15 نفر به فعالیت می پرداختند اکنون به دلیل گسترش فروش های اینترنتی با 2 تا 3 نفر فعالیت می کنند و بسیاری از دفاتر نیز در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

خوانساری تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات دفاتر و آژانس های مسافرتی آن است سازمان هواپیمایی کشوری دست از صدور مجوز برای احداث دفاتر جدید برنمی دارد و به هر تقاضایی که در این زمینه باشد پاسخ مثبت می دهد علی رغم آنکه این صنعت در حال ورشکستگی است.

وی گفت: شرکت های هواپیمایی که پروازهای خود را به صورت چارتر در اختیار افرادی خاص قرار می دهند و برخلاف قوانین چارتر عمل می کنند، مشکلاتی را برای دفاتر هواپیمایی و آژانس های مسافرتی به وجود آورده اند که باید به این مسأله نیز توجه شود.

خوانساری عنوان کرد: سازمان هواپیمایی کشور علی رغم آنکه می تواند با این نوع چارترکننده ها برخورد کند اما هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نمی دهد.

 وی با بیان این که نمی توان جلوی تکنولوژی را گرفت، گفت: مردم به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه های خود هستند و به این دلیل استقبال آن ها از فروش های اینترنتی افزایش پیدا کرده است و در این زمینه آژانس های هواپیمایی و مسافرتی باید برای حل این مشکل و برون رفت از وضعیت کنونی به سمت تورگردانی و فروش تور بروند.

خوانساری خاطرنشان کرد: در خوزستان ظرفیت های فراوان در بحث گردشگری وجود دارد که آژانس های مسافرتی می توانند از این ظرفیت استفاده کنند و با برنامه های تورگردانی برای حل مشکلات خود تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موبایل ها آژانس مسافرتی شده اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..