تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری اتاق آنتالیا در گردشگری البرز

رئیس اتاق بازرگانی #آنتالیا برای مشارکت و سرمایه گذاری در #گردشگری استان #البرز اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت اتاق ایران، در نشستی که بین رئیس اتاق بازرگانی البرز و رئیس اتاق بازرگانی آنتالیا برگزار شد، راه های همکاری مشترک اقتصادی این دو استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه داوود چتین، رئیس اتاق آنتالیا با اشاره به ظرفیت ها و فعالیت های موفق کشورش در بخش گردشگری گفت: «این استان آمادگی دارد دوره های آموزشی را در زمینه توریسم و هتلداری برای علاقه مندان برپا کند. ترکیه فعالیت هایی در ساخت هتل های زنجیره ای در ایران داشته؛ از جمله هتلی که هم اکنون در تبریز در حال فعالیت است.»

این فعال اقتصادی ترکیه، همچنین از برنامه ریزی و ایجاد بستر برای ساخت این هتل ها در البرز خبر داد. داوود چتین با بیان اینکه بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی دو کشور می توانند تحول عظیمی در مناسبات دو طرف ایجاد کنند، سفر سال گذشته هیات تجاری آنتالیا به البرز را فراهم آورنده فرصتی دانست که موجب شد اطلاعات مناسبی از نوع همکاری های آتی به دست آید. وی افزود: «امروز همراه با آگاهی دقیق تر از مناسبات دو کشور، هیات اقتصادی قوی را برای تعامل بیشتر روابط تجاری به البرز آورده ایم.»

به گفته رئیس اتاق آنتالیا، هیات اعزامی این اتاق به البرز، علاقه مند است ظرفیت های مشارکت را شناسایی و با شرکت های ایرانی همکاری ها را بیش از پیش افزایش دهد. چتین در بخش دیگری از سخنان خود، به دیگر ظرفیت های همکاری دو استان ازجمله سیستم های گلخانه ای، صنایع کشاورزی، کشتی سازی و نیز معدن اشاره کرد.

همکاری در هتل سازی

رئیس اتاق بازرگانی البرز نیز در این نشست، ضمن برشماری توان بالقوه این استان گفت: «البرز از طبیعت زیبا و جاذبه های فراوان تاریخی، فرهنگی، ورزشی و سلامت برخوردار است. از این رو از سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری این استان استقبال می کند.»

رحیم بنا مولایی با اشاره به دو سد بزرگ طالقان و امیرکبیر و همچنین بزرگ ترین مرکز اسکی کشور که در استان البرز واقع شده، ابراز امیدواری کرد که با همکاری پیمانکاران ترکیه ای در ساخت هتل و مجموعه های توریستی در این منطقه کارهای مشترکی انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری اتاق آنتالیا در گردشگری البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..