تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح سردار مومنی درباره اموال مکشوفه از ساختمان پلاسکو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،جانشین فرماندهی انتظامی ناجا که در محل حادثه ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی شهر تهران حاضر شده بود در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به رهبری، مردم و خانواده‌ جان‌باختگان گفت که از همان دقایق اولیه نیروهای انتظامی برای حفظ نظم در محل حادثه حاضر شدند و در حال حاضر نیروی انتظامی حاضر در محل علاوه بر برعهده داشتن نظم دو  مسئولیت را نیز برعهده دارد.

سردار مومنی افزود: نخست اینکه گاوصندوق‌ها و اموال مکشوفه از زیر آوار را به پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی منتقل می‌کنند و دوم اینکه همراه هر کامیونی که نخاله‌ها و بقایای ساختمان را از محل خارج می‌کنند یک مامور حضور دارد و این کامیون‌ها آوار را به یک محوطه حفاظت شده منتقل می‌کنند.

وی افزود:آوار در این محل نگهداری می‌شوند تا در مرحله بعد مورد بررسی بیشتر قرار گیرند.

وی در مورد بحث محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده طی این چند روز نیز اظهار داشت که  تا اطلاع ثانوی محدودیت وجود دارد اما تلاشمان را به کار می‌بندیم که هر چه زودتر و با فراهم شدن شرایط محدودیت برداشته شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح سردار مومنی درباره اموال مکشوفه از ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..