تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تشییع و دفن شهدای آتش نشان، پنجشنبه در بهشت زهرا

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا از برگزاری مراسم تشییع و دفن شهدای آتش نشان روز پنجشنبه هفته جاری در بهشت زهرا خبر داد. به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، اکبر توکلی در گفت و گو با میزان گفت: سازمان بهشت زهرا برنامه ویژه ای برای تکریم از شهدای آتش نشان و جانباختگان حادثه پلاسکو خواهد داشت. وی افزود: شهدای آتش نشان از احترام ویژه ای برای تمام مردم ایران برخوردار هستند زیرا آنها برای کمک به مردم جان خود را فدا کردند. مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای آتش نشان و دفن آنها در قطعه ۵۰ بهشت زهرا اظهار کرد: پیش بینی شده در صورت فراهم شدن شرایط و هماهنگی های صورت گرفته مراسم تشییع و دفن شهدای تفحص شده روز پنجشنبه هفته جاری در بهشت زهرا برگزار شود.

منبع: جامعه / جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تشییع و دفن شهدای آتش نشان، پنجشنبه در بهشت زهرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..