تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل درخواست تعویق دربی توسط استقلالی ها چیست؟

به گزارش آسمونی، استقلال به شدت دنبال این است که دربی تهران را عقب بیاندازد آنها برای این درخواست دلایل فنی دارند و البته سازمان لیگ هم محدودیت زمانی دارد چرا که بازی ها باید به موقع تمام شود و تیم ملی در اختیار کی روش قرار بگیرد.

2084371 دلایل درخواست تعویق دربی توسط استقلالی ها چیست؟

 دلیل اعتراض استقلال به تاریخ دربی این است که روز ۱۹ بهمن استقلال با السد در پلی آف آسیا بازی دارد که دیدار بسیار مهمی است و بسیار هم سنگین. به هر حال وقتی قرار باشد چنین دیدار حساسی را با ژاوی و یارانش داشته باشید چه ببرید و چه شکست بخورید انرژی بسیار زیادی از بازیکنان گرفته می شود.

در ادامه و در روز ۲۴ بهمن هم دربی وجود دارد و این یعنی فاصله ۵ روز بین دو بازی که برای دربی و آن هم در حالیکه پرسپولیس دیدار پلی آف را ندارد و در نتیجه استراحت بیشتری هم خواهد داشت. پرسپولیس بین بازی تراکتورسازی و دربی که روز ۱۷ بهمن دیدار می کند، هفت روز استراحت دارد و می تواند تمام تاکتیک های دربی را با آرامش و با ریکاوری انجام بدهد.

اینکه استقلال حق دارد یا نه البته موضوع پیچیده ای است چرا که برنامه ها را نمی توان برحسب خستگی باشگاه‌ها یا فرصت داشتن آنها برنامه ریزی کرد به هر حال پرسپولیس سال گذشته سهمیه مستقیم آسیا را گرفته و استقلال به پلی آف رفته و این مزیت سهمیه مستقیم پرسپولیس می تواند باشد اما صرف نظر از این موارد اگر شرایط  به تساوی شرایط دو تیم باشد استقلال زمان محدود تر و بازی سنگین تری را نسبت به پرسپولیس خواهد داشت هر چند دیدار پرسپولیس با تراکتور سازی هم ممکن است در آن تاریخ بسیار حساس باشد.

 منبع: خبرگزاری مهر

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل درخواست تعویق دربی توسط استقلالی ها چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..