تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع بازنشستگان پیش از موعد مقابل مجلس در اعتراض به بی‌عدالتی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بازنشستگان پیش از موعد سازمان تامین اجتماعی، طی چندمین بار در هفته های اخیر، پیش از ظهر امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

این بازنشستگان با اشاره به پرداخت ۳۰ سال حق بیمه از سوی خود، خواستار محاسبه سال های بیست و نهم و سی ام حق بیمه به عنوان مبنای پرداخت مستمری بازنشستگی خود هستند، اما سازمان تامین اجتماعی به بهانه بازنشستگی پیش از موعد آنها (با ۲۵ سال کار)، میانگین سالهای بیست و چهارم و بیست و پنجم خدمت کاری را مبنای مستمری قرار داده است.

تجمع کنندگان با اشاره به تبعیض آشکار در این زمینه و تضییع حقوق خود، خواستار اقدام مجلس برای حل این معضل شده اند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع بازنشستگان پیش از موعد مقابل مجلس در اعتراض به بی‌عدالتی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..