تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری جدید از ساعت هوشمند کمپانی اچ تی سی منتشر شد

تصاویری جدید از ساعت هوشمند کمپانی اچ تی سی منتشر شد

اولین تصاویری از اسمارت واچ کمپانی اچ تی سی، در اکتبر سال گذشته در شبکه اجتماعی ویبو چین رویت شد و تا به امروز خبری از این محصول نبود و همین مسئله، سبب شد تا بسیاری از کارشناسان و همچنین طرفداران این برند تایوانی، از رونمایی و عرضه این محصول به بازار قطع امید کنند. با تک شات همراه باشید.

تا این که ساعاتی پیش، تصاویری واقعی از این ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندورید ور در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که اطلاعات کاملی را از این محصول که با اسم رمز Halfbeak در فضای وب شناخته می شود، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، این اسمارت واچ از صفحه نمایش دایره ای بهره می برد و دو دکمه نیز در سمت راست آن تعبیه شده است. رزولوشن این نمایشگر برابر با 360 در 360 پیکسل عنوان شده و این یعنی، رزولوشنی بیشتر از ساعت موتو 360 وی 2 موتورولا و کمتر از ساعت هوآوی واچ.

گفته می شود که این محصول از سنسور ضربان قلب بهره می برد و درج لوگوی Under Armor در قسمت پشتی آن، نشان می دهد که این ساعت با همکاری یکی از شرکت های فعال در این زمینه تولید شده است. همچنین از نسخه اندروید ور 1 در این اسمارت واچ استفاده خواهد شد که از لحاظ قابلیت ها، دست کمی از اندورید ور 2 که ظرف چند هفته آینده معرفی خواهد شد ندارد.

اچ تی سی هنوز واکنشی را در خصوص این تصاویر از خود نشان نداده و به طور قطع، نمی توان گفت که این ساعت در چه زمانی و مکانی برای علاقه مندان معرفی خواهد شد. اما به گفته برخی کارشناسان، کنفرانس MWC 2017 که تا چند هفته دیگر آغاز خواهد شد، می تواند محل مناسبی برای معرفی این گجت پوشیدنی باشد.

اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی اچ تی سی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری جدید از ساعت هوشمند کمپانی اچ تی سی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..