تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای مشخصات مدل 2017 گوشی موتو زد؛ رم 4 گیگ + پردازنده اسنپدراگون 835

افشای مشخصات مدل 2017 گوشی موتو زد؛ رم 4 گیگ + پردازنده اسنپدراگون 835

با آغاز سال 2017 میلادی، شایعات مربوط به اسمارت فون هایی که قرار است در نیمه نخست این سال معرفی شوند، یکی پس از دیگری از دل فضای مجازی سر بر می آورند و امروز قرعه به نام پرچمدار امسال کمپانی موتورولا و مدل 2017 پرچمدار این شرکت یعنی موتو زد افتاده است که اطلاعات مربوط به مشخصه های فنی آن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. با تک شات همراه باشید.

محصولی که به استناد به آن چه که در این بنچمارک آمده است به مشخصه ها و ویژگی های قدرتمندی مجهز شده و می تواند با قیمت نسبتاً مناسب خود، زنگ خطر را برای سایر کمپانی ها به صدا درآورد. بر این اساس، موتو زد 2017 به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود که از هشت هسته پردازشی با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد.

در کنار این پردازنده، یک رم 4 گیگابایتی را مشاهده خواهید کرد که می تواند قدرت پردازشی این تراشه را دوچندان کند. به نظر می رسد که موتورولا به جرگه تولیدکنندگان اسمارت فون هایی با رم 6 گیگابایتی ملحق نخواهد شد و احتمالاً از این میزان حافظه رم در محصولات بعدی خود استفاده خواهد کرد.

با این حال، از دیگر ویژگی های این اسمارت فون که با اسم رمز Motorola XT1650 شناخته می شود، می توان به سیستم عامل اندروید 7.1.1 اشاره کرد. و اما در خصوص عملکرد این گوشی در بنچمارک ذکر شده، باید گفت که موتو زد 2017 توانست در بخش چند هسته ای امتیاز 6207 و در بخش تک هسته ای نیز امتیاز 1930 را از آن خود کند.

متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای رونمایی این محصول اعلام نشده اما از آن جایی که مدل قبلی این شرکت، در ماه سپتامبر عرضه شد، می توان انتظار داشت که موتو زد 2017 در سه ماهه نخست امسال معرفی شود.

موتو زد
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای مشخصات مدل 2017 گوشی موتو زد؛ رم 4 گیگ + پردازنده اسنپدراگون 835»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..