تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت پروژه بازار روز گلستان آغاز شد

چند طرح عمرانی از جمله سالن آتش نشانی شماره 4 در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهران نیوز" ، بهروز کاویانی شهردار شهر گلستان از آغاز چند پروژه عمرانی جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: پروژه عمرانی ساخت بازار میوه و تره بار عطر یاس و سالن ورزش های باستانی و پهلوانی آغاز شده اند.

وی ضمن اشاره به ضرورت احداث پروژه بازار میوه و تره بار شهر گلستان اظهار داشت: عملیات احداث اولین بازار روز شهرداری گلستان با مشارکت بخش خصوصی به متراژ 2000 متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان شروع شده است.

‏ بهروز کاویانی در ادامه با بیان اینکه پروژه بازار روز شهر گلستان طبق الگو های استاندارد در حال ساخت است، تشریح کرد: این بازار روز یکی از مدرن ترین بازارهای روز استان تهران خواهد بود، که بر اساس گفته های بخش خصوصی قرار است 6 ماهه این پروژه تکمیل شود.

وی باتوجه به اینکه فقط زمین این پروژه از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: تمام مایحتاجی که در این بازار قرار است به مردم عرضه شود بر اساس نرخ مصوب دولتی خواهد بود، و به نوعی یکی از کارهای این بازار در راستای مقابله با قیمت های نامتعارف فروشنده های متخلف خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت پروژه بازار روز گلستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..