تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهمیه 30 هزار نفری گلستانی ها در کاروان راهیان نور

استان گلستان در اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برای 30 هزار نفر سهمیه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس ستاد راهیان نور سپاه نینوای استان در جلسه ستاد راهیان نور گلستان گفت: این اعزام ها در سه مقطع دانش آموزی، دانشجویی و بسیج محلات انجام می شود.

سرهنگ حسین کریمی اول گفت: تا کنون 9 هزار گلستانی  به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه با اشاره به اینکه اعزام کاروان های راهیان نور اقدامی ارزشمند برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است، گفت: خدمت به زائران شهدا مدال افتخاری است که خادمان شهدا در ایام برگزاری راهیان نور آن را به گردن می اندازند.
 
علی اصغر طهماسبی افزود: مشتاقان این خدمت بسیار زیادند و آحاد جامعه داوطلب هستند تا بخشی از وقت خود را وقف شهدا کنند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهمیه 30 هزار نفری گلستانی ها در کاروان راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..