تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترخیص 37 دانش آموزان مسموم مراوه تپه

دانش آموزان مسموم بستری شده مراوه تپه از اورژانس کلاله مرخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  دکتر رجب خسروی پزشک اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله گفت: با توجه به بهبود و مساعد شدن شرایط عمومی دانش آموزان، 37 نفر از آنها ترخیص و فقط یکی از آنها که نیاز به مراقبت بیشتر داشت، تحت نظر باقی ماند.

صبح امروز 38 دانش آموز متوسطه دوم مدرسه شبانه‌روزی محمد رسول الله روستای عرب قره حاجی که دچار سرگیجه، سردرد و حالت تهوع بودند با آمبولانس و اتومبیل های شخصی روستاییان به بیمارستان کلاله منتقل شدند که بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند.

شنیده ها حاکی از آن است که چون این مسمومیت در یک طبقه بوده احتمال مسمویت غذایی بسیار کم است.

از طرفی این مدرسه از سیستم گرمایشی مرکزی هم  استفاده می کند و این افراد در طبقه سوم خوابگاه مستقر بودند و کسانی که در طبقات پایین بودند دچار این مشکل نشدند.

علت دقیق این حادثه نیازمند بررسی بیشتر است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترخیص 37 دانش آموزان مسموم مراوه تپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..