تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین پاشنه آشیل شهرهای کشور نبود مدیریت جامع شهری است

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه گفت: در یک شهری اگر مدیریت جامع شهری وجود نداشته باشد حوادثی مانند حادثه ساختمان پلاسکو رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ بختیاری در دویست و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد با اشاره به بحث مینی‌بوس‌ها و خدمات ارائه‌شده از سوی آن‌ها در سطح شهر گفت: خطوط تعریف‌شده برای مینی‌بوس‌ها مسیرهای حرکت مردم نیست و یک نارضایتی در میان همه‌کسانی که مینی‌بوس دارند وجود دارد.
 
نائب رئیس شورای شهر قم بابیان اینکه بحث درآمد مهم‌ترین مشکل رانندگان مینی‌بوس‌ها است، گفت: رانندگان مینی‌بوس هزینه جاری از قبیل بیمه و نگهداری برای اداره خود نیاز دارند از همین رو با این تعداد مسافر عملاً چیزی عاید آن‌ها نمی‌شود.
 
وی با تأکید بر تعیین تکلیف خطوط مینی‌بوس‌ها در سطح شهر برای مینی‌بوس‌ها و مردم گفت: بحث مینی‌بوس‌ها باید از سوی سازمان واقع‌بینانه دیده شود تا به یک نقطه مطلوبی برسیم.
 
در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام  آتش زر با عرض تسلیت شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: تا مدیریت جامع شهری ایجاد نشود مصیبت‌هایی مانند حادثه پلاسکو همواره رخ خواهد داد.
 
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه بابیان اینکه بزرگ‌ترین پاشنه آشیل شهرهای ما نبود مدیریت جامع شهری است، گفت: در یک شهری اگر مدیریت جامع شهری وجود نداشته باشد حوادث این‌چنینی رخ می‌دهد.
 
وی بیان کرد: شهرداری‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند اما در بسیاری مواقع دستشان بسته است ازاین‌رو دولت به‌جای آنکه لایحه ببرند و اختیارات شهرداری و درآمدهای شهرداری را کم کنند فکری برای اداره شهرها کنند.
 
آتش زر ادامه داد: در حادثه ساختمان پلاسکو گروه‌های سیاسی به دنبال منافع خود هستند  و هر یک از دید خود مسائل را تحلیل می‌کنند اما تنها راه، ایجاد مدیریت واحد شهری و اداره امور توسط دولت است.
 
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره  به اخذ مجوز اصلاح تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1396 شهرداری گفت: مبنای پرداخت و مبنای محاسبه عوارض قیمت منطقه‌ای است، در حال حاضر یک نفر از شورای شهر در کمیته تصمیم‌گیری قیمت منطقه‌ای شرکت می‌کند و تشکیل کمیته  بستگی به تصمیم دولت دارد.
 
انتهای پیام/ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین پاشنه آشیل شهرهای کشور نبود مدیریت جامع شهری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..